tirsdag den 30. december 2014

Så fik man da lige klikket lidt nyt hjem

Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at der ret ofte bliver købt tøj ind til ungerne. Jeg elsker at pigerne har en alder, hvor det de synes er pænt, også stemmer overens med det som jeg synes er pænt og så har jeg altså maks optur over også at have fået en dreng for hvor er der dog bare meget lækkert tøj til sådan en. Nå, men det jeg ville frem til er, at til trods for, at der tit bliver kigget tøj til børnene, vil det da være en synd og en skam at sige, at jeg derfor glemmer mig selv - for det gør jeg ikke ;) Jeg har samlet lidt af det, der indtil videre er klikket hjem. Der har været 50 procent på det hele og jeg holder fortsat øje med et par webshops. Forrige år fik jeg min elskede vinterjakke fra Storm og Marie nedsat med 70 procent. Se det er da udsalg, der vil noget. Jeg overvejer om jeg også skal lave et indlæg med noget af ungernes. Det er primært pigerne, der har fået i denne omgang da jeg ikke kan påstå at lillemanden mangler...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar