mandag den 17. november 2014

Har han stadig ikke noget hår...?

Er det bare mig eller er det ikke ok og i øvrigt normalt med en baby på tre måneder, der fortsat ikke har den mest overdådige hårpragt? Til to forskellige anledninger i går blev lillebrors manglende hår nævnt. "Uh, det er ikke meget hår, han har hva'", "skal han ikke snart have lidt mere hår på hovedet", "I kan da vidst ikke lave børn med hår, hva'". Øh nej, det kan vi åbenbart ikke, men jeg synes da stadig at vi laver ret søde børn - med eller uden hår. Indrømmet, jeg er da den første til at kommentere andre babyers hår, hvis/når de har det i en tidlig alder for jeg er simpelthen så dybt imponeret og synes det er så fint, men det er jo ligeså meget fordi det trods alt ikke er så ofte at børn, der tenderer til det gennemsigtige som vores gør, har så meget hår. Indtil videre har 2/3 af vores børneflok da fået en fin manke. Ældstepigen endda næsten ned til lænden så der er da også håb for at lillebror ikke skal forblive skaldet...

Dagen i dag byder på efterfødselstræning. Det er anden gang vi er afsted og sidst gik simpelthen så godt og jeg havde ondt flere dage efter. Det er vidst meget godt, at jeg kommer lidt igang på den front ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar